Translate langouage

24 ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗ

24 ΩΡΕΣ  ΜΟΥΣΙΚΗ
BRAKENEWS GR .ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΝΑΣΤΟΥΛΗ

KΛΕΙΣΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ!

Booking.com

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2018

Γιατί τον κρατάνε τον Βαγγέλη, γιατί δεν φωνάζετε όλοι;

Η ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΤΩΝ  ΓΟΝΙΩΝ ΤΟΥ  ΚΑΤΣΙΦΑ    
ΟΙ  ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ  ΔΩΣΟΥΝ    ΤΟ ΠΤΩΜΑ  ΣΤΟΥΣ  ΓΟΝΕΙΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για Η ΜΗΤΕΡΑ του κατσιφα

  Η μητέρα του Κωνσταντίνου Κατσίφα«Ήρθαν να με τρομοκρατήσουν εμένα; Για ποιο πράγμα; Στον τόπο μου; Στο σπίτι μου;» «αν ήθελε να σκοτώσει, θα σκότωνε καμιά δεκαριά».
«Το παιδί μου ήταν θρήσκο μου έλεγε: δεν φοβάμαι τίποτα μάνα, εσύ πρόσεχε τα αρπακτικά. Τα χωριά μας χαλάσανε. Παίρνουνε λεφτά από τους Αλβανούς και δίνουν στραβές καταθέσεις. Για ποιο πράγμα; Γιατί τα χωριά μας γίνανε έτσι; Γιατί; Πρέπει να είμαστε μια γροθιά, ελληνισμός βρε», 
Ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Κατρούγκαλος, καλεί τις αλβανικές Αρχές να παραδώσουν τη σορό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου